Otsi

Kategooriad

Eurokalkulaator

1 EUR = 15,6466 EEK

Arvuta

Kuidas osta?

 

Algatuseks vastus kõige levinumale küsimusele:


Mis maksab kauba kohaletoimetamine?

 

Hetkel on võimalik ostu vormistamisel kättetoimetamise viisideks valida kas Eesti Posti (s.h. Omniva pakiautomaadid), SmartPOSTi või Kuressaares ise järele tulemise vahel. Kaubale ise järele tulles mingit saatmiskulu loomulikult ei lisandu. Kõigil ülejäänud juhtudel (tähitud postiga Eesti Posti kaudu, Omniva pakiautomaatide või SmartPOSTi pakiautomaatide kaudu) maksab saatmine sõltumata kaalust 3.00 eurot iga vormistatud tellimuse kohta, olgu seal siis kas üks toode või üle saja toote.

 

NB! Praegu saadame kaupa vaid Eesti Vabariigi piires, kasutades kas Omniva või SmartPOSTi pakiautomaate (sobilik suuremates linnades) või Eesti Posti teenuseid (alati tähitud postiga!), sest ainsana katab kogu riigi territooriumi just Eesti Post. Kõigi kolme tarneviisi puhul on pakkide liikumist soovi korral võimalik ka veebist jälgida, peale pakkide postitamist me saadame Teile selleks vajalikud koodid.

 

Samas, kui Te soovite meie poest tellida kaupa Eestist väljapoole, siis nüüd on ka see võimalik, lähemalt lugege palun siit: Ostmine välismaalt / If you're not in Estonia.

 

Kuidas kaupa valida?

 

Ostmine meie internetipoest on lihtne.


Kauba leidmiseks klikake e-poes vasakul asuvale tootegrupi nimele, kuhu soovitud toode kuulub. Kui tootegrupil on alamgrupid, siis kuvatakse need ja sealt omakorda saate oma valikut kitsendada kuni jõuate kõigi ühte gruppi (või alamgruppi) kuuluvate toodeteni. Klikates tootele, näete antud toote detailsemat infot ja fotosid tootest.

Võimalik on kasutada ka e-poe otsimootorit, mis otsib Teie poolt sisestatud märksõnu nii toodete nimetustest (pealkirjadest) kui ka märksõnu toodete kirjeldustest.

Alates 01. jaanuarist 2011.a. on kõik www.leo.ee e-poes olevad hinnad eurodes ning kuvatud on lõpphinnad, s.t. neile ei lisandu mingeid täiendavaid makse. OÜ Varamu ei ole hetkel käibemaksukohuslane.

Internetipoest ostu sooritamiseks valige toodete alt soovitud toode ja klikake tootekirjelduse juures paremas servas olevat rohelist nuppu "Lisa ostukorvi". Ostukorvi sisu näete oma veebilehitseja paremas ülaservas asuvas kastis. Samas kastis arvutatakse automaatselt ning kuvatakse ka saatmiskulud (vaikimisi on selleks Eesti Postiga saatmisel arvutatav kulu kuid kui Te soovite kaubale Kuressaares ise järele tulla, siis saate seda järgmises etapis valida ning sellisel juhul lahutatakse peale vastava valiku tegemist kogusummast automaatselt maha ka kogu seni kauba hinnale lisatud saatmiskulu; samuti saate soovi korral järgmises etapis valida saatmisviisiks SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi, mille puhul arvutatakse samamoodi ka valikule vastav saatmiskulu), seega on Teil alati olemas ülevaade oma ostusoovi kogukulukusest. Loomulikult saab ostukorvi ka iga kell jälle tühjaks teha või sealt üksikuid tooteid eemaldada ning teisi lisada.

 

Kui Te soovite ostetud kaubale Kuressaares ise järele tulla, siis loomulikult mingeid saatmiskulusid kauba hinnale ei lisandu ning me palume Teil tasuda vaid ostetud kauba hinna. Seda saab teha nii eelnevalt pangaülekandega kui Kuressaares kaubale järele tulles sularahas.

 

Kui Te olete toodete valimise lõpetanud ning soovite oma lõplikku tellimust meile saata, siis klikake lehe ülaservas asuval hallil ribal oleval nupul "OSTUKORV". Seal saate üle kontrollida oma ostude nimekirja ning klikates paremal alumises servas asuval rohelisel nupul "Järgmine" jõuate järgmisele lehele, kus Teil palutakse kas siseneda oma olemasolevale kontole või kui Teil seda veel pole, siis saate seal endale konto luua. Sisselogituna järgmisele lehele jõudes palun veenduge, et Teie postiaadress on korrektne. Kui Teie postiaadress erineb tellimuse esitaja arve saaja aadressist (nt. Teie post on suunatud postkontori nimekappi kuid firma, FIE vms registreerimisaadress on teisel aadressil), siis saate siin täpsustada (või vajadusel lisada) ka uue aadressi.

Kui Teil peaks tellimuse täitmisega seoses olema erisoove (veidi hilisem saatmiskuupäev vms), siis kirjutage need palun samal lehe alumises osas olevasse lahtrisse (kohe peale kirja "Juhul, kui soovite lisada tellimusele kommentaari, siis seda saate teha nüüd." jne.) ja me püüame võimalusel neid arvestada. Kui Te valite kaupa kättesaamiseks Omniva pakiautomaadi või SmartPOSTi, siis kirjutage siia lahtrisse kindlasti see, millisest pakiautomaadist Te soovite oma pakki kätte saada ning palun veenduge, et Te olete meile andnud ka enda mobiiltelefoni numbri.


Järgmiseks klikake rohelisel nupul EDASI ning Te jõuate lehele, kus saate valida kas kättetoimetamise Eesti Posti või Smartposti kaudu või Kuressaares ise järele tuleku. Vaikimisi on valitud saatmine Eesti Posti kaudu. Kui valite ise Kuressaares kaubale järele tuleku, siis lahutatakse Teie senisest kogusummast automaatselt maha sinna senini lisatud olnud saatmiskulud, kui valite Omniva pakiautomaadi või SmartPOSTi, siis samuti lahutatakse kogusummast seni lisatud saatmiskulud ning lisatakse Omniva pakiautomaadi või SmartPOSTiga saatmise kulud. Veelkord rohelisel nupul EDASI klikates jõuate lehele, kus Teil palutakse valida maksemeetod. Praegu on võimalik ostu eest tasuda pangaülekandega või Kuressaares ise järele tulles sularahas.


Klikates nüüd rohelist nuppu KINNITAN TELLIMUSE olete Te oma tellimuse edukalt esitanud. Kui Te valisite maksemeetodiks pangaülekande, siis näete Te nüüd ekraanil vajalikku informatsiooni. Sama info peaks hetke pärast jõudma ka Teie e-maili aadressile (kui seda ei juhtu, on võimalik, et see on internetiavarustes mõne serveri spämmipüüdja poolt eksikombel karantiini pandud või on Teie meilikast lihtsalt täis vms. - sel juhul palun andke sellest meile teada aadressil varamu.oy@eesti.ee), samuti on selleks ajaks genereeritud Teile PDF-failina arve, mille saate meie veebilehele sisselogituna alla laadida oma tellimuste rubriigist.

Kuidas kauba eest tasuda?

Ostetud kauba eest saab tasuda pangaülekandega OÜ Varamu pangakontole.  Lisaks meie veebipoest allalaetavale PDF-vormingus arvele saadame Teile peale ostu vormistamist ka e-kirja makse tegemiseks vajaliku informatsiooniga. Kui makse ei ole 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist meie kontole laekunud, siis loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse ja kaup läheb tagasi e-poe riiulitele. NB! Kui ostjaks on juriidline isik, kelle ülekanded käivad veidi keerulisemaid ja aeganõudvamaid teid pidi (nt. omavalitsuste eelarvega seotud raamatukogud vms), siis loomulikult ei ole meie jaoks probleem ülekannet ka veidi kauem oodata. :) 

 

Samuti saab Kuressaares kaubale ise järele tulles selle eest tasuda sularahas.

 

Kuidas kaup ostjani tarnitakse?

Kõik www.leo.ee e-poes olevad kaubad asuvad füüsiliselt Kuressaares. Soovi korral on võimalik ostetud kaup ilma saatmiskuludeta kätte saada Kuressaarest ja Kuressaares saab kauba eest tasuda ka sularahas. Kui soovite seda võimalust kasutada, siis palun andke sellest tellimuse tegemisel teada. Muudel juhtudel toimetame Teie ostetud kauba Teieni kas Omniva pakiautomaadi või SmartPOSTi (sobilikud suuremates linnades) või Eesti Posti abiga, mille võrk ainsana katab kogu riigi. Kõik Eesti Postiga kätte toimetatavad saadetised paneme teele tähitud postiga, kõigi saatmisviiside puhul on pakkide liikumist soovi korral võimalik ka internetist jälgida. Ostukorvis olevate toodete hinnale lisandub pakkimis- ja saatmiskulu vastavalt ülalpool toodud tabelile.

Tavaliselt postitame tellimuse kahe tööpäeva jooksul peale raha laekumist ning anname Teile sellest täiendavalt ka e-posti teel teada. Edasine paki kohalejõudmise kiirus sõltub Omnivast, SmartPOSTist või Eesti Postist, tavaliselt kulub selleks üks kuni kolm tööpäeva.

Vastastikusel kokkuleppel on meil erandkorras võimalik ostetud kaup kohale toimetada ka CargoBus'iga. Kui Te peaksite soovima kasutada seda võimalust, palun kontakteeruge meiega enne tellimuse esitamist ja me saadame Teile info saatmiskulude kohta. Selleks on meil vaja teada, millised kaubad Teile huvi pakuvad ja samuti ka Teie täpset asukohta, et välja arvutada CargoBus'i teenuse maksumus.


NB! Kõik Teie ostetud kaubad pakitakse hoolikalt ja piisavalt tugevasse materjali, et nad transportimisel viga ei saaks.

Kui turvaline on siit osta?

Ostmine meie internetipoest on turvaline.
Klientide isiku- ja muid andmeid ei avalda me kolmandatele isikutele ja neid kasutatakse vaid tellimuse täitmiseks. Teie e-posti aadressi (ja telefoninumbrit, kui Te olete selle meile teatanud) kasutame me vaid tellimusega seotud võimalike probleemide lahendamiseks.

Veebipoe uudiskirja saadame Teie e-postkasti vaid Teie eelneval nõusolekul. Kauba spetsiifikast tulenevalt teeme me kõik endast oleneva, et kauba olemust ja seisukorda võimalikult täpselt kirjeldada kuid kui Teil kõigest hoolimata peaks kauba kättesaamisel olema selle suhtes pretensioone, siis on igal kliendil õigus www.leo.ee kodulehel tehtud ostust taganeda 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Me kanname Teie kontole raha tagasi peale kauba meieni tagasi jõudmist.

Soovite toodet, mida meie internetikaupluses praegu ei ole?

Kui Te ei leidnud meie kodulehelt otsitavat toodet siis andke meile sellest kindlasti teada, sest nagu juba meie tutvustuses öeldud, tegutseme me mitmetes eri kohtades ja keskkondades ja seepärast on võimalik, et Teie poolt otsitud toode on meil siiski olemas.

 


AvaleheleAvalehele